zozo ab

2011-08-26 @ 16:25:08
Har haft en superdag i skolan idag. Har gift mig med ali och blivit på smällen med både ali och teddie så nu är det en liten unge som ligger och sparkar i min mage, när den kommer ut kommer den sen ut som en zebra. Och jag älskar zozo.
hahaha, så jävla sköna killar på portalen asså!
Efter skolan gick jag och fika med elin och nu sitter jag på bussen hem. Ska bara duscha och lite så sen kommer pappa hem och hämtar mig så åker vi till några kusiner och grillar och sover där, helt okej.
Imorgon ska jag göra en hemlig sak. Eller ah, det är inte hemligt men det blir en liten överraskning för en viss person hehe..

Skriver mer sen innan jag åker, pusselipuss!
Halvgammal bild men bättre än inget alls hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0