ointressant inlägg om mitt ointressanta liv

2011-12-02 @ 10:18:15
är i skolan och har tråkig genomgång efter matteprovet, haha fyfaan vad jag måste ha failat!
sen efter skolan drar jag iaf ner till kampenhof och möter rebecka sen drar vi hem till MIN lägenhet :D okej, det är mammas men whatever. och sen ikväll blir det nog stan och träffa lite folk sen hänger nog jesper och nån annan med hem till mig en stund, nice!

har för övrigt väldigt ont i rumpan just nu, failade rätt mycket igår. först skulle jag gå upp för trappan och såklart trampar jag snett och typ bryter foten, ajajaj!
sedan skulle jag bära ner massa lådor i trappen, såklart så ska jag halka i mitten av trappen, ramla, och åka ner för resten av trappen MED en stor jävla låda i händerna.. pappa kom inspringandes och trodde jag dog eller nåt, men jag bara låg där och skratta! fast nu gör det ont i rumpestumpen :(

lekte gris igår också, skulle gå till bilen när vi skulle åka hem, och vad händer precis när jag ska ta tag i handtaget? jo, jag halkar i leran och ramlar ner typ under bilden såklart! hahaha fyfan, tror nog det var nåt mer än korv i korven jag åt igår asså, har nog aldrig skrattat så mycket under en dag förut...

men nu ska jag låtsas lyssna på genomgången, tjaråå!
HOT ASS BITCH! eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0