sjuk.. ?

2011-12-08 @ 10:28:59
kom nyss till skolan efter att ha försovit mig litegrann. börjar bli jätteförkyld osv.
men gårdagen var iaf grymt bra! började ju med skolan som var precis som vanligt, sen dansen innan jag och mella tog bussen till torp för att kolla lite i affärerna och kolla på chris medina. jääääävlar vad värt det var!
så jävla bra är han!
träffade brian typ hundra gånger också, ena gången sa han att jag var tvungen att gå med så det gjorde jag ju då... hamnade i bh-affären med ett måttband runt brösten, sen fick jag inte vara kvar mer.. hahahah söt kille!

sov ensam hemma i lägenheten för första gången också. det va faktiskt inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara, men det kan ju bero på att larmet var på där nere..
jaja, nu ska jag gör slut på dom sista 3 procenten av batteriet innan lektionen slutar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0