Husvagnssemester i göteborg ♥

2011-02-24 @ 18:37:43
Kom hem för inte så längesen. Har haft så jävla kul detta dygnet, det går inte ha tråkigt med Mella!:D
På bussen igår satt vi och ringde halva min kontaktlista, gangstrade och väckte nog dom flesta på bussen. Killen som satt närmast oss va ju lagom sur när vi var framme haha.. Då kom pappa och hämta oss på TE terminalen och köpte pizza och åkte till pappa. Sen åt vi pizza och kolla på en Beckfilm som var så jävla läskig!! 
Sen spelade vi finns i skogen och lite sånt;)
Idag vaknade vi vid 10 och kollade på Full Frys och åt frukost! Sen innan vi fixade oss fyllde vi på vatten med rosa sockar och träskor!♥
När vi hade fixat oss börjden den långa vandringen från Åby till Mölndal. Fan vilket tattarställe Mölndal var idag haha.. Massa läskiga tattargubbar över allt. Men tillslut kom vi iaf dit och tog en spårvagn till Nordstan men vi gick av lite tidigare. Det jävla gubben lura oss :s
Sen så shoppade vi massor men köpte inte så mycket, visar kanske allt sen.
Hahaha juste, vi kunde inte hitta nånstans så vi gick runt med en jävla gps hela dagen :)

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen sen får jag städa lite och sånt tror jag. Blir nog att sova rätt så tidigt ikväll, är såå trött efter det senaste dygnet haha! Och imorgon på kvällen blir det nog lika kul igen, men skriver imorgon vad jag ska göra då.
Puss!

Hahah, tror inte jag var beredd på denna bilden men.. :)

Kommentarer
Postat av: klara

bor inte du och din familj på skaftö eller är dina föräldrar skilda!?:O tack för en superbra blogg kram(L)

2011-02-24 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0