Firework

2011-01-26 @ 20:20:53
Shit, jobbig dag!
Började med att jag inte kunde sova inatt för Jessis mamma snacka jättehögt på skype hela tiden, hahah. 
Gick upp en stund innan 7 och fixade oss sen gick vi till skolan. 

Jag kommer ha träningsvärk överallt imorgon tror jag, först hade vi klädsim på idrotten, och efter skolan gick först jag, Mella och Rebecka och delade på en familjepizza, men den orkade vi inte haha. Sen gick vi till dansen och direkt efter det gick jag och Jessi och simmade 1100 meter. Det va faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.

Men nu ska jag gå och duscha sen tar jag nog en macka eller nåt och sen ska jag sova!
Puss!

Söta Ellen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0