Gott nytt år suckers!

2011-01-01 @ 17:27:00
Gott nytt år alla!! Hoppas ni hade en lika grym nyårsafton som jag hade!(;
Vaknade vid typ 12 och gjorde allt såntdär som man gör på morgonen.. Vid 4 körde mamma mig till Kungshamn, till Christoffer. Vi kollade på film en stund tror jag sen var det mat. Jättegott var det! Typ vid 10 åkte vi till en fest i nånstans, hunnebo tror jag det var men aja.. Drack inte så mycket men kul ändå, massa roliga folk. Lite bråk också men aja, det löste sig. Hehe..
Sen vid tolvslaget fick jag min drömprins, är så sjukt glad!! Älskar dig Christoffer!<3  Kommer inte ihåg när vi åkte hem men när vi kom hem låg vi iaf och myste typ 2 timmar, sjuk mysigt!  Vaknade idag av en kyss, hihi. Så låg vi och myste några timmar igen innan vi åt frukost.  Nu är jag på bussen på väg hem. Ska göra om inlägget sen när jag kommer hem för det ser fail ut när man smsbloggar... Aja, puss!
Gott nytt år alla!! Hoppas ni hade en lika grym nyårsafton som jag hade!(;
Vaknade vid typ 12 och gjorde allt såntdär som man gör på morgonen.. Vid 4 körde mamma mig till Kungshamn, till Christoffer. Vi kollade på film en stund tror jag sen var det mat. Jättegott var det! Typ vid 10 åkte vi till en fest i nånstans, hunnebo tror jag det var men aja.. Drack inte så mycket men kul ändå, massa roliga folk. Lite bråk också men aja, det löste sig. Hehe..

Sen vid tolvslaget fick jag min drömprins, är så sjukt glad!! Älskar dig Christoffer! ♥

Kommer inte ihåg när vi åkte hem men när vi kom hem låg vi iaf och myste typ 2 timmar, sjuk mysigt!  Vaknade idag av en kyss, hihi. Så låg vi och myste några timmar igen innan vi åt frukost.
Nu är jag på bussen på väg hem. Ska göra om inlägget sen när jag kommer hem för det ser fail ut när man smsbloggar... Aja, puss!

Btw, kommer nog lite bilder från nyår snart om Matilda lägger upp dom :p Trodde att jag glömde kameran hos Christoffer sen påväg hem från festen märkte jag att den låg i jackan.. Men jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0