HAPPY!!

2011-01-28 @ 18:59:47
Kom hem från Torp för inte så länge sen och nu sitter jag och dricker marabou, mums!
Fick pengar av pappa och skulle gå och köpa ****** till Christoffer, och träffade mamma på vägen hehe. Så hon hjälpte mig att hitta en sak till han. :)
Kan ju tyvärr inte skriva det här eftersom att då blir det ju ingen överraskning för han. Men jag skriver det på måndag.

Köpte dock inte så mycket till mig själv. Ett par leggings och en mascara. Och juste, en ny iphone också! Gissa om jag är glad!
Haha, just nu är jag bara så jävla glad! Allt i mitt liv är helt perfekt just nu, det enda som skulle kunna bli bättre hade vart ifall Christoffer blev frisk, men han börjar bli bättre så det är han väl snart hoppas jag!

I'll never drop you again honey! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0