Måndag

2011-01-10 @ 17:34:32
Usch, orkar inte börja skolan igen nu..
Dagen sög, först var jag jätteglad men sen innan idrotten la jag mobilen i skåpet när jag tog på mig jackan eller nåt sen skulle jag ta ut den och vad händer? Tappar den såklart.. Tänkte typ; faan nu blev det säkert en liten spricka i den..(är jätterädd om min iphone!!) också tar jag upp den och vänder på den, och då har såklart heeeela glaset spruckit..
Hahah, jag började helt seriöst gråta lite...

Sen efter det har denna dagen sugit så jävla hårt! Så nu ska jag laga lite mat och träna så kanske jag blir lite gladare.
Man ser inte så bra, men det är iaf en av skjortorna jag köpte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0