oojsan..

2011-01-19 @ 19:44:24
Hehe, hade helt glömt bort att blogga! ;o
Men det har inte hänt så mycket. Nu sitter jag här och har ont lite överallt.. Vi gymmade förut på idrotten så mina ben bara skakar? Höhö, och sedan var det ju dansen också, såklart skulle vi göra 738535 situps också, känner mig helt död. Men annars var det en ganska rolig dag, många härliga skratt heheh.

Jag är så jävla nöjd med mig själv nu haha.. Vi håller på med genetik eller nåt i biologin just nu, och jag har fattat allt och jag kommer faktiskt ihåg det, känner mig såå duktig! Haha, väldigt intressant eller hur?

Men nu är min mat snart klar så måste gå ner och ta ut det ur ugnen. Ha en bra dag sötnosar ;)
Väääldigt gammal bild, men såhär gymmar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0