Tagga skola imorgon då..

2011-01-16 @ 21:48:26
Hemma igen, sjukt tråkigt men man får väl överleva ändå. Hade iaf underbart hos älskling. Alltid så kul med han, och han vet precis vad jag gillar..Hehe;)
Jag ljög lite igår, jag hjälpte han inte alls med maten, han lagade mat till mig och gjorde jättemysigt med massa ljus och allt, hur gulligt som helst! Sen låg vi och kolla på Avatar även fast jag sett den tusen gånger. Och när den var slut kollade vi på Bad boys tror jag den hette, har sett den förut också. Och myste jättemycket hela natten, underbart!

Förut idag tog vi massa roliga kort på oss men dom flesta tänker jag inte visa för någon. Men jag lägger upp några här iaf :)
hahaha, älskar den sista bilden, klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0