äntligen hemma!

2011-07-31 @ 18:06:11
Nu är jag äntligen hemma igen efter 260 mil motorcykel, det ni!! 
Har åkt runt lite överallt i sverige finland och norge. Jättekul faktiskt, men min rumpa tycker inte riktigt likadant.. Har hur ont som helst men det hör väl till. 
Finland var faktiskt jättefint, eller jag åkte ju inte runt över hela finland men heela åland blev det iaf. Inte precis någon stor ö eller så haha, det längsta man kunde åka va ca 8 mil.. Men vi lyckades ändå kköra runt 50 mil på den lilla ön. Hahah hur orkar vi?
Har även hälsat på min kusin, varit vid sveriges högsta vattenfall, träffat massa trevliga folk, gått uppför den längsta jävla skidbacken i lindvallen (helt sjukt långt och jobbigt!) och massa annat kul.

Tog nuss en go dusch, underbart efter all svett denna veckan! Haha, detdär lät som att jag inte har duschat på hela veckan men det har jag ju! Men det känns alltid skönast att göra det hemma.
Lägger upp lite bilder sen när kameran är laddad, just nu är den helt död.
Puss

Den enda normala bilden pappa lyckades ta, och just då kom ett moln ivägen för solen så det ser typ äckligt och kallt ut.. jaja haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0