who says you're not perfect

2011-07-22 @ 23:36:26
Funderar faktiskt på att börja blogga här igen, börjar tröttna rätt mycket på nattstad. Fattar fortfarande inte ens sidan helt hahaha, känner mig såå smart!
Hur som helst så ska jag inte börja blogga normalt än, känns så onödigt att sitta inne vid datorn när det är sommar liksom. Men nu har jag all tid i världen eftersom jag fortfarande är lite halvsjuk. Har varit sjuk några dagar nu men det har gått över mycket fortare än det brukar faktiskt.

Imorgon blir det antagligen att dra till paula, har inte träffat henne sen balen! Helt sjukt ju!:o Hon är ju aldrig hemma :(
Får se ifall jag sover där eller inte, för på söndag morgon åker jag och pappa till stockholm, längesen! Men sover bara där en natt sen drar vi vidare till åland i 2 nätter och efter det blir det sälen. Så jag kommer hem igen nästa söndag, och då är det bara 3 veckor kvar av sommarlovet!

Börjar typ få lite ångest, det känns som jag inte ens gjort hälften av allt jag tänkte göra denna sommaren. Men jag har ju faktiskt hunnit göra sjuukt mycket. Men allt det berättar jag om när jag börjar blogga som vanligt igen.
Har börjat tveka på valet till gymnasiet nu också. Känns som att jag hellre vill fortsätta gå i lysekil hur mycket jag än hatar stället.. Vill bara fortsätta gå med alla grymma tjejer! 
Så just nu har jag ingen aning, antingen blir det uddevalla eller estet med dom grymmaste tjejorna!

Inlägget börjar bli lite långt nu så jag ska dra mig, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0