Förlåt att det blir mycket Smsblogg just n...

2011-03-20 @ 12:20:31

Förlåt att det blir mycket Smsblogg just nu och inga bilder men har inte använt datorn på några dagar nu.. Ligger iaf i älsklings säng nu och har nyss vaknat. Han är uppe och jag är sjukt hungrig men jag orkar inte gå upp och hämta mat haha. Får väl smsa och fråga om han kan komma ner med frukost till mig, han gör ju typ allt för mig hihi. Iaf, igår drog jag och Elin och kolla på slätten-lff. Kolla inte så noga men är rätt säker på att lff vann. Det var jättevarmt ute så vi la oss på plasten en stund innan vi gick till bussen. Då åkte Elin till Filip och jag till Ingebäck. Ska försöka få lite mat nu skriver lite senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: issatrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag utlottning av bloggsvar på min blogg. Om du vill ha chansen att vinna det så är det bara att klicka in på den här länken: http://tronnblom.blogg.se/2011/march/utlottning-av-bloggsvar.html ;)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas om att du inte har sett den. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-20 @ 18:42:17     URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0