Put your hands up

2011-03-21 @ 22:19:18
Hehehe sitter men musik på högsta volym och taggar till helgen! Och är typ sjukt glad nu vet inte varför haha:D
Hände inte mycket i skolan idag. Efter den sjukt sega bilden gick jag och Fanny till dansen och låg och sov på en bänk en stund haha, ganska skönt faktiskt! Sen dansade vi, aaj min mage! 
Efter dansen drog jag och Jessi och simma, och hon sa att typ 10 killar stog och kolla på oss genom ett fönster så fick hon typ panik och hoppa i vattnet? Konstig tjej detdär, men jag gillar henne ändå!

Har typ inget mer att skriva så ah skriver imorgon igen hehe..


Två låtar som spelas rätt mycket hos mig just nu hehe -
Chris Willis – Louder (Put Your Hands Up) - Original Radio Edit
Lucenzo feat Big Ali – Vem Dancar Kuduro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0