hatar rubrikeeeeer

2011-11-12 @ 17:20:39
ligger i brians oboysäng nu och han sitter i soffan och spelar.. hatar när han gör det -.-
men aja nu har jag iaf tid att uppdatera och kanske skriva några dagar till på listan.

igår drog vi till brastad nästan direkt när jag kom hit och var med massa folk hela kvällen. trevligt men runt 1 höll jag nästan på att somna så då blev det mindre roligt haha. ikväll ska vi nog bara vara hemma och se på film eller nåt sånt tror jag, ganska skönt ändå eftersom att imorgon ska jag först till farmor och farfar en stund sen hem och börja packa!
rebecka ska hjälpa mig, kommer antaligen bli en del tårar.. ni tycker säkert vi är jätte töntiga men det är nog ingen som riktigt förstår våran vänskap och allt som vi har gått igenom tillsammans.
men det tar vi någon annan dag, för nu ska jag skriva på listan om jag orkar.
pusselipuss!

tar en gammal bild på mig och per ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0