korv är gott

2011-11-11 @ 17:07:46
sitter här i min ensamhet och äter korv och dunkar musik på högsta!
ska snart börja fixa mig och dra bort till bovall och tjockisen, mys. förövrigt måste jag bara säga att jag är nog den sämsta i hela världshistorien på att packa när man ska flytta. men det kanske inte är så konstigt när man aldrig gjort det förut?
började packa lite förut, funkade i ungefär 2 minuter sen fattade jag ingenting, har ingen jävla aning om vad jag ska lägga i vilken låda osv. och har inte heller nån aning om vad jag ska ha i uddevalla och vad jag ska ha i brastad... åååh, snälla nån gör detta åt mig ? (a)
jaja nu ska jag äta upp, pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0