köttbullar är gott

2011-11-06 @ 15:10:57
haha, blev faktiskt lite förvånad när jag insåg att det var hannes thulins mamma och syster som var här. men det gick väl bra, hade en konstig känsla bara men det är väl så det är när man ska lämna huset som man bott i sen man låg i mammas mage.
nu sitter jag iaf och äter köttbullar och dricker apelsinjuice, bästa maten eller hur ;)

ska snart dra mig neråt mot färjan och åka till brian och sover där inatt. tur det, eftersom jag knappt kunde sova inatt eftersom jag va så rädd efter alla skräckfilmer, låg och kollade på svensson svensson halva natten ♥

nej nu får jag äta upp mina små köttbullar och packa klart, pusselipuss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0