packa - check!

2011-11-25 @ 22:54:55
ååh, äntligen helg och jag sitter hemma och lite halvt dör. fick inte gå ut idag eftersom att jag sov hos brian inatt så jag hann inte packa något igår heller, och tydligen har vi vääldigt bråttom med det enligt mamma...
jobbigt läge när man har blivit bjuden till 5-6 olika ställen.
men nu har jag iaf packat ner allt jag kan i mitt rum. känns inte så jättestor skillnad eftersom det mesta av mina saker låg gömda inne i skåpen men så fort man öppnar dom känns allting bara så fel.

insåg förut idag att om en vecka börjar jag flytta, och nästa lördag blir min sista natt någonsin i detta huset.
allt känns bara så stört...

men jaja, det tar vi när det kommer. sitter här på golvet (ingen aning varför, det var rätt skönt faktiskt haha) och har nyss kollat på film och tjockat mig med chips.
men nu ska jag ta ner tvätten och hoppa in i duschen, uppdaterar snart igen =)
slänger in en fin bild på mig och mina efterblivna vänner för att göra inlägget roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0