sorry...

2011-11-22 @ 09:57:03
...for party rockin'

nej men, förlåt för sjukt dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har haft så sjukt mycket att göra. sitter iaf i skolan på tekniklektion nu och skriver svar på lite frågor för provet osv. ganska chill ändå eftersom att man typ inte behöver göra nånting.
det enda jobbiga är väl att jag kollar på sos västkust som laggar sönder och hoppar tillbaka 1 minut lite när det vill, så jävla störande.
snaaaart ska vi gå ner och äta iaf, jäävlar vad hungrig jag är eftersom att det enda jag åt igår va 2-3 mackor, lite yoghurt och en pannkaka.. tur att det är god mat idag :D
men nu tror jag vi ska se på någon film , puss hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0