Dag 5

2011-10-30 @ 14:00:48
Dag 5 – Typ av killar jag faller för

oj, detta blev svårt.. asså egentligen faller jag inte för någon speciell typ, jag faller för olika typer varje gång. det är det jag gillar så med brian, han har olika stilar nästan varje dag men hans goa personlighet är alltid samma.
men oftast faller jag för killar som är lite äldre, eller iaf ser ut att vara äldre och svåra att få.
om en kille är för lätt att få känns det nästan fel och jag vill bara skita i killen..

men just nu har jag den bästa pojken nånsin! även om han sårar mig ibland och vi kanske bråkar lite då och då så betyder han så mycket för mig och jag skulle aldrig vilja byta ut honom mot någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0