Dag 7

2011-10-30 @ 14:11:00
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på detta men. det skulle väl kunna vara att jag oftast tänker efter för mycket istället för att bara göra något. och att jag egentligen är väldigt blyg. men det har jag faktiskt lyckats dölja jävligt bra nu, har sagt till några i skolan att jag egentligen är jätteblyg men försöker dölja det och alla säger att dom inte alls har märkt att jag är det. awesome :D
sen finns det massa andra småsaker jag känner mig halvt tvingad att göra som stör mig sjukt mycket men skulle jag ta upp allt det här hade jag antagligen fått skriva resten av dagen hehehehhe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0