glad tjej!

2011-10-06 @ 21:14:18
loggade nyss in här och blev superglad när jag såg alla nya kommentarer på det senaste inlägget, vart kom alla dom ifrån? :o
men det är bra, fortsätt så för det gillas starkt!

bland annat hade någon kommenterat och sagt att håret blev fint, men bara så ni vet så var det en bild tagen precis innan jag gick till frisören, efterbild på håret kommer längst ner i inlägget.
efter vi hade ätit pizza drog vi hem till mig och städade lite innan vi hade photoshoot, skitkul verkligen! sedan städade vi vidare (det är visning här imorgon.)
imorgon ska jag och jenni försöka göra en ny design till bloggen så förhoppningsvis kommer den upp här imorgon!
oberedd på bilden och man ser inte håret så bra men det kommer bättre bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0