min dag!

2011-10-07 @ 23:32:27
känns helt underbart att få lägga sig i sängen och bara chilla efter en lång och otroligt rolig dag!

det är helt sjukt hur mycket man kan skratta åt dom mest tråkigaste sakerna, bara man har rätt sällskap!

den började som vanligt i skolan, och där hände det väl ungefär samma saker som alltid. sen efter skolan tog jag bussen direkt hem, eller ah, blev lite jobbigt där ett tag där eller hur viktor..

hämtade bara mitt fritidskort hemma och sen drog jag direkt till stan för att träffa underbara mella!
vi solade och åt pizza, men precis när vi kom hem till henne skulle marcus åka ut till stan med raggarbilen och en kompis så vi hängde på. vi körde runt en stund sen käka dom pizza och vi gick runt tills vi drog tillbaka till dom för att hämta mina saker sen gick vi direkt upp till bussen.
skulle egentligen vänta i lysekil jättelänge själv, så jag gick till arash sålänge, längesen man träffade han!

nu ligger jag i sängen och ska snart gå och hämta min söta lilla katt och mysa med henne, och imorgon blir det nog en hel del mys med älsklingen eftersom han äntligen kommer hem!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0