natti!

2011-10-18 @ 23:01:02
ligger i sängen och tänkte precis sova nu när jag insåg att jag inte har bloggat på väldigt länge (förutom videon imorse då hehe, som för övrigt jag och jenni skrattade åt rätt länge)
hände iaf inte mycket idag, gick hem tidigare igen eftersom att jag fortfarande inte mår bra. har feber, ont i huvet och allting typ snurrar, gr8!
tänkte sova tidigt idag för jag vill verkligen inte vara sjuk igen, hatar det! och när jag väl är riktigt sjuk (som jag lätt blir) så tar det 139 år innan det går över, fml.

hatar mig själv lite just nu också eftersom jag har smittat min fina älskling så han är jättesjuk, krya babe! :*

nej men nu ska jag nog dejta kudden ett tag, puss!
bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0