nattinatti

2011-10-19 @ 23:24:48
ligger i sängen nu och tänkte precis sova men som vanligt kom jag på att jag måste blogga lite snabbt först;)
va en ganska chill dag idag, inget jobbigt i skolan och sen träffa jag brigita på vägen hem också, trevligt! :D
drog direkt till lysekil och kollade på dansen innan jag drog hem till rebecka för att äta där sen "hjälpte" hon mig att städa, fyfaan va duktiga vi är!

imorgon runt 2 drar jag och klassen ut i skogen och övernattar där, jag kommer seriöst dö!!
jaja, uppdaterar imorgon innan vi drar ut, blir antagligen sista inlägget ni får av mig hehehehe..

juste, kommer inte kunna träffa brian alls i helgen eftersom att han ska till upphärad eller vafan det hette, fml.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0