städ på g

2011-10-29 @ 11:32:02
nu har brian nyss gått och jag sitter här forevere alone och äter frukost. fast jag ska ju bara va hemma nåra timmar sen drar jag till honom istället :p
men jag måste hinna städa massooor, tex alla popcornen på golvet..

igår efter skolan hämtade ju pappa mig så åkte vi till siba och kolla på tv och hemmabiosystem. jääääävlar asså, hittade drömtvn. dock fanns den bara i 46" och 55" men man kunde specialbeställa en annan storlek om man ville, i'm in looove.
fick med mig ett par nya hörlurar också, tack pappa!
sen åkte vi till torp och handlade och mötte brian innan vi åkte hem. jag körde hem från torp och stackarn va nog ganska rädd där bak faktiskt..
ska snart börja skriva dag 3 4 och 5 men jag har inte hunnit med det hehehehe..

nej nu blir det musik på högsta volym, ciaoo ;))
hahaha wtf, sjuuukt gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0