suger på rubriker...

2011-10-06 @ 08:26:53
sitter i skolan som vanligt. hör nästan helt normalt igen nu men ibland blir det helt cp i örat igen.. så antagligen blir det sjukhuset sen efter skolan och sen vid 4 ska jag klippa mig. vill egentligen inte det, mitt hår är redan för kort :(
men jag ska nog antagligen klippa så jag har mittbena hela tiden för jag trivs mycket bätttre i det faktiskt. dom flesta säger att jag passar bra i det också heheheh.

btw, på tal om ingenting så dog ju steve jobs igår som jag nyss fick reda på. ganska synd, han va ju grym!
men jag får väl ta efter honom då, ska ju ha teknik nu på morgonen så det är bara att börja jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0