hemma!

2011-09-24 @ 19:49:11
Har typ nyss kommit hem, är heeelt slut!
Igår var det ju lite födelsedagsfirande hos mella. Vi tjejor hade jättemysigt. Kände att jag börjar sakna alla väldigt mycket nu när jag går där borta i uddevalla..
Men efter det tog jag iaf bussen och åkte till bovall för att sova hos älsklingen. Asså även fast jag inte får någon plats alls i sängen (okej det är nog han som inte får det..) så sover jag aldrig så bra som när jag sover med honom. hahhaa :)
Imorse tog vi iaf bussen halv 10 och farmor och pappa hämta mig i hallinden så drog vi till ikea för att köpa massssa grejer till farfars lägenhet. Jäävlar vad svårt farmor har för att bestämma sig asså! Men tillslut drog vi tillbaka till brastad och jag och pappa satte ihop allting. Kände mig nästan lite stolt när jag hade lyckats sätta ihop 2 fåtöljer och 2 bord. Snickare nästa? ;)
Aja, sen innan vi kom hem körde jag lite också, kuuul :)
Ska ner och äta nu, puss puss!

Grattis igen mella, te quiero. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0