i skolan igen.

2011-09-30 @ 09:09:25
har blivit lite friskare så nu är jag faktiskt i skolan och har engelska lektion utan lärare så vi gör ingenting, chill!!
hade ju hellre legat kvar och sovit en timme hemma istället när man ändå inte har nån lärare, är hur trött som helst och kämpar med att ens hålla ögonen öppna.
får väl fråga david ifall han kan försöka hjälpa mig att dricka kaffe eftersom han tydligen älskar det och blir så jävla pigg av det. dock tycker jag det smakar allt annat än gott, och att dricka något varmt är inte riktigt min grej..

förlåt för tråkiga bildlösa inlägg men jag har egentligen bara cambilder på denna datorn och lite annat också men det passar inte riktigt till vilket inlägg som helst heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0