min hemska kväll igår!!

2011-09-13 @ 12:12:49
Stannade hemma idag, känner mig lite halvsjuk så tänkte att det är bättre att stanna hemma en dag ;)
Glömde berätta igår att jag åkte hem tidigare från skolan för jag hade feber. Men älsklingen kom hit så kollade vi på film och myste så då kändes det lite bättre.
Men precis innan han skulle gå satte han på låten från one missed call eller vad den heter, och dum som jag är råkar jag kolla på hans iphone också så jag ser själva "gubben"... Så jag var ju jätterädd eftersom jag var ensam hemma och skulle vara det till 12-1.
När han hade gått satt jag vid datorn i mitt rum och helt plötsligt rycker nån i dörren där nere. Först tror jag det är mamma men sen märker jag att ingen låser upp dörren som hon alltid brukar göra.. Så jag får typ panik och går ner för att kolla, så ser jag att rebecka kommer fram vid fönstret. Hahaha, hatar henne ibland asså!
Sen satt vi iaf i mitt rum och jag sitter med ryggen mot fönstret. Självklart ska hon börja kolla på fönstret och bara skrika, och jag som är lika dum som alltid hoppar upp och skriker halsen av mig eftersom jag tror att "gubben" från filmen är utanför fönstret.. Vänder mig om och ser inget och rebecka börjar skratta som fan...
Sen gör hon samma sak igen, fast att då kollar båda på datorn och även fast jag ser att det inte är något där så skriker jag igen...
Sen ska hon gå ner och hämta treo till mig, helt plötsligt slutar hon bara svara och jag får damp typ och börjar skrika på henne hahah.. Sen bara hon skriker som att nån kommer och dödar henne typ, och jag får panik först!! Sen ropar hon typ som att hon ligger och håller på att dö och vill att jag ska komma.... Tillslut kommer jag ner och hon ligger på golvet och dum som jag är tror jag att det är blod hon har över hela sig, men nån sekund senare ser jag ketchup flaskan på golvet brevid henne.... Cp brud asså!
Och sen precis när hon har öppnat ytterdörren när hon ska gå skriker hon att hon ser någon i spegeln och jag skriker ännu högre än alla andra gånger och idioten bara springer ut... Jag fick panik, smällde igen dörren, låste och sprang upp!!

Uuuusch, vilken jävla hemsk kväll.
Sen camade jag med arash en stund också, och såklart ska han säga att han ser någon bakom mig... Vafan är det för fel på folk ? :(
Ringde till brian också ett antal gånger för att inte vara ensam, och en gång svarar han och säger med läskig röst you got seven days...
Läskigaste kvällen på väldigt väldigt länge!
Haha, detta blev ett sjuukt långt inlägg, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0