redhead

2011-09-18 @ 23:02:32
Dålig uppdatering som vanligt men jag får skylla på att det har varit helg.
Nu ligger jag iaf i sängen efter en helt okej helg. Smsar, ser på tv och chattar, ganska chill ändå.

Igår var vi i rixö och kollade på ett hus. Jag tyckte det var jättefint men det verkar inte som pappa gillade det så mycket.. Så just nu lutar det mot farmors hus eftersom hon antagligen ska flytta till en lägenhet snart. Känns väl inte allt för roligt att bo i sin farmors gamla hus som min pappa och hans syskon bodde i när dom var små men jag har väl inte så mycket att säga till om..

Efter visningen åkte vi till farmor och färgade mitt hår. Tänkte färga det rött men eftersom att jag inte ville bleka det innan så blev det ganska fail och slutade med röd hårbotten och resten brunrött, mest brunt..
Men vi åkte hem och grejade med poolen sen körde pappa mig till brian och jag va där tills idag innan jag åkte till farmor för att färga håret igen. Ungefär samma resultat, bara lite rödare..

Inte för att nån överhuvetaget bryr sig om vad jag gör varenda minut, men i brist på annat att göra så får man väl försöka komma på något..
Ska iaf försöka få tag på brian nu, pusselipuss!

Det är faktitskt lite rödare än vad det ser ut som :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0