Utkast: Sept. 14, 2011

2011-09-14 @ 22:04:13
Är helt slut efter dagen, ska snart gå och lägga mig eftersom jag fortfarande har lite feber och mitt huve dödar mig snart.. Drog tidigare från skolan för att hinna till dansen, känns sjukt skönt att det är igång igen även om jag kanske inte gjorde så jättemycket idag eftersom febern gjorde så hela huvet snurra efter 2-3 varv..
Så jag ska ta en treo nu och mysa i sängen en stund sen hoppas på det bästa.

Känns lite onödigt att gå till skolan imorgon, först dubbelteknik, sen mat och sen webbteknik sen slutar vi 20 över 12. Men det är sjukt gott!
Juste, har en ganska skön lärare ändå som la in virtual barber shop i slutet av en uppgift, haha.

"Avslutningsvis finns här en länk till en ljudupplevelse, ta på dig hörlurar, sätt dig bekvämt, blunda och lyssna (det blir inga höga ljud eller plötsliga händelser men för att få största möjliga upplevelse behöver du sitta bekvämt och blunda)"

Nej nu blir det sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0