oyoyoy

2012-04-29 @ 22:39:13
Hejsan hoppsan!! Eller nåt sånt..
Det förra inlägget skrevs av min goa vän Mella! Hon färgade mitt hår och sedan hade vi bara allmänt trevligt i hennes stuga hela natten.
Igår gick vi upp tidigt eftersom att Mella skulle hjälpa sin mormor, men istället för att åka hem åkte jag till Brian och väckte honom. Haha, plutten drog i mig o skrek i sömnen att jag kunde drunkna där!! Så sööt!
Sedan drog vi iaf till torp och gick runt lite innan vi åkte hem till mig igen och sov där inatt.
Idag drog vi till torp igen för att köpa tak (hahah) och sedan hämtade vi mina älskade träningsskor!
1200 gick dom på men så jävla värt, tack pappi!

Sedan drog vi hem lite snabbt innan vi hoppade på bussen igen för att åka till hunnebo. Jag drog med Pontus hem en stund och kollade på film och chillade en stund.
Kom till Brian igen för en stund sen och vi har nyss ätit lite mat så snart ska vi hoppa in i duschen och sedan blir det mys resten av kvällen!
AJJEMEN, HAN VET SIN PLATS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0