we’re soldiers, armies of one on a battle field

2012-04-14 @ 03:08:42
Har inte uppdaterat på två veckor som ni kanske har märkt. Det har hänt så mycket i mitt liv just nu, och saker fortsätter att hända. Men nu tänker jag iaf ge bloggen ännu ett försök.
Kommer antagligen inte skriva 10 inlägg om dagen men det får ni leva med. Vissa dagar skriver jag antagligen ingenting alls, men det är min blogg - mitt val! =)

Ligger iaf hemma i min säng nu och är snart helt frisk. Hela lovet har spenderats med min allra finaste ägodel (om man nu kan säga så hehe) Brian! Har haft en jättemysig vecka full med nästan bara massa film och mys eftersom jag har varit sjuk hela tiden. Men han har varit så söt och tagit hand om mig. Han har gjort frukost till mig varje dag, lagat mat, cyklat ner till ica i snöstorm för att köpa halstabletter och choklad till mig och massa annat. Älskar den pojken!

Efter åtta nätter med honom tätt intill mig känns det hemskt att krypa ner under täcket i en stor säng alldeles ensam. Får se om det går att somna sen hehe..
Jaja, ska sluta tjata.

Nu ska jag lägga mig och sova så man orkar med morgondagen;)
Bjuder på några bilder jag tog idag i brist på annat att göra.


Avslutar med en lite gullig bild på mig och min andra halva sovandes på mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0