Ännu en paus från bloggen

2012-08-21 @ 23:26:00
Förlåt åter igen för den otroligt dåliga uppdateringen. Men det har hänt så sjukt mycket nu det sista och har verkligen inte haft någon lust att skriva.
 
Idag började skolan egentligen, men det gick åt helvete från första början.. Klarar inte av att vara där nu, så jag och mamma åkte dit imorse och pratade med min mentor och rektorn, så det blir ingen skola för mig på ett bra tag, när vet jag inte riktigt än men det får vi se. Anledningen är att jag mår riktigt jävla dåligt, men hur eller varför tänker jag inte skriva ut här, det berättar jag bara för dom som jag känner för!
Blir antagligen borta från skolan minst en månad, men kan också bli två eller tre tyvärr, hur länge det blir får vi se.. 
Men jag får iallafall plugga hemifrån så att jag inte behöver gå om eller något sånt, tummen upp för det!
Så nu blir det några veckors recovery. Ska plugga och träna som en dåre, och målet är att komma tillbaka till skolan med ett stort leende på läpparna och må helt otroligt bra!
Det ska jag lyckas med, kommer göra allt som krävs och allt som går för att det ska bli så bra som det bara går. Tappade hoppet om detta ett tag, men nu jävlar är det tillbaka och det ska bli så sjukt jävla underbart när jag kan säga att jag är fri från denna skiten som jag lever med varje dag! Ååååhh, ni fattar inte känslan!!!!! :D

Tar ännu ett uppehåll härifrån tills dess. När jag skriver mitt nästa inlägg här SKA jag må bra, och inte bara lite bra utan så jävla bra som det bara nånsin går! Ååh, har längtat efter det! 
Hörs om några veckor, tjingeling!                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0