another weird scary dream

2012-02-10 @ 15:49:35
Haha, jag och mina drömmar alltså...
En av alla konstiga drömmar jag hade inatt var att jag var här hemma med lite folk, och helt plötsligt drog en kille en påse över huvudet på någon annan, och höll en kniv mot halsen på honom. Alla fick typ panik och jag bara skrek neeeeej... haha..
Iaf, så helt plötsligt bara idioten skär halsen av honom i mitt kök.. Jag skriker som faaaaan och gråter hur mycket som helst eftersom att det var en rätt nära vän till mig.
Sen kommer typ 50 gubbar/killar och hoppar på honom och polisen hämtar honom. Och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer..

När jag vaknade kollade jag ut i köket direkt eftersom jag blev så rädd haha....
gammel bild.
i'm weird and i know it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0