as many times as i blink i'll think of you tonight

2012-02-01 @ 19:52:33
Har inte orkat blogga på några dagar, och det syns ju en del på statistiken..
Men ja, anledningen till att jag inte har skrivit är att jag har varit sjuk och inte haft någon lust alls att skriva. Är fortfarande inte helt frisk, men idag tog jag mig iaf till skolan för typ en timmes lektion. Känner mig så bäst!
Haha nej men. Tur att man har världens finaste pojkvän som piggar upp en och gör allt för en. Du är bäst älskling!

Jag har varit ensam hemma hela denna veckan också. Mamma kommer hem imorgon och för att undvika att hon börjar tjata på mig om något så fort hon kommer innanför dörren har jag städat typ halva lägenheten idag. Och nu antecknar alla, okej?!? ;)

Nej nu ska jag laga mat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0