i'm looking at you through the glass

2012-02-05 @ 19:16:08
Har tagit mig till mamma nu och äntligen fått tag på rätt medicin så från och med imorgon SKA jag bli frisk!
Just nu ligger jag i sängen och mår riktigt jävla dåligt. Har svårt att andas kan typ inte svälja, och har ont överallt från lungorna och uppåt, great..
Mår jätteilla också. Har massor med popcorn, kakor, bullar, choklad, glass och annat gott här hemma men för en gångs skull är jag inte ett dugg sugen på nåt av det. Nåt måste ju va fel iaf..

Nej nu ska jag sluta klaga. Vemfan orkar höra på det liksom ?
Eftersom att  det inte finns nåt bra på teven alls just nu ska jag leta efter någon bra film och ladda ner, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0