myskväll igen

2012-02-04 @ 20:33:42
Förlåt för den dåliga uppdateringen men när jag är med Brian vill jag inte bara dissa honom och sitta här med datorn hehe. Men nu letar han efter någon film så jag tänkte skriva lite snabbt.
Förut idag var jag ju på sjukhuset. Det gick väl ganska bra. Skulle få recept på lite saker som jag skulle prova och tog även blodprov som jag HATAR. Men som tur var så var det mina kusiners mamma som tog det.
Ska också boka en tid för nåt andningstest eller nåt. Antagligen kan det vara allergi jag har. Jag hoppas nästan det för det skulle vara så sjuuuuukt jävla skönt att få slut på detta helvetet som har pågått nu sen jag gick i 4an-5an..!

Men nu vill älsklingen att jag väljer film, puss på er!
Btw tycker jag att jag har en sjuukt snäll pojkvän som stannar här och håller mig sällskap när jag är sjuk istället för att dra på fest hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0