skittelefon

2012-02-27 @ 10:12:22
Seriöst jag ber er, köp aldrig en fucking iPhone 3gs!!!
Har iofs haft den ett år nu (fick en ny gratis av telia när jag tappade min andra som jag hade haft nästan ett år också) och den jävla skiten är helt förstörd!!
Den stänger av sig av sig själv helt utan anledning, laggar och fastnar 24/7, hoppar ur appar, musiken hackar oavsett om jag har i hörlurar eller inte och typ tusen andra saker....
ÅÅÅÅÅH VILL BARA SLÄNGA UT SKITEN GENOM FÖNSTRET!!!!!
I lördags när jag smsade med John slutade han bara svara helt plötsligt och jag typ bara wtf? Men tänkte inte mer på det. Imorse fick jag ett fucking svar, och det stog att det va från i lördags.. Samma med Simon också.. Åååååh, hatar den!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0