tjockaar mig

2012-02-28 @ 17:28:21
Börjar bli dålig på att uppdatera igen..
Älsklingen sov iaf här igår också. Vi hoppade in i duschen typ direkt när han kom och sen låg vi bara och myste och kollade på tv hela kvällen :) Hahah, jk det va kanske inte riktigt så...
Jaja, mådde jättedåligt idag i skolan eftersom jag inte har ätit nån riktig mat på flera dagar så jag fick gå hem två timmar tidigare så jag kunde äta och sen kände jag mig mycket bättre direkt.

Har nyss varit nere på stan en stund och gjort en sak och nu sitter jag i soffan med lite chips och musik och bara chillar. Snart kommer kanske tjockisen en stund också hehe.
Men ikväll kommer mamma hem så jag tänkte faktiskt försöka städa hela lägenheten. Inte så noga eftersom att det är saker typ överallt fortfarande men man kan ju försöka..

Ha en bra dag alla, puss på er!
snyggtjej.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0