torsdag

2012-02-16 @ 13:47:30
Kom hem från skolan för typ 20 minuter sen och har redan hunnit laga mat så nu sitter jag bara här i köket och väntar på att köttbullarna ska bli klara. Ska äta nu och sen städa lite snabbt här nere i köket (bara för att slippa tjat om det sen..) och efter det ska jag kötta på igen. Har en riktigt go träningsverk nu och känner mig lika stel som en 80 årig gubbe men det ska allt gå ändå!
Senare ikväll ska jag ner till stan och prata med en men det är rätt privat så mer än så säger jag inte!

Hade en ganska go dag i skolan idag faktiskt. Först två tekniklektioner där vi typ inte gjorde nånting som vanligt, sedan rast två timmar och teori i idrott en kvart ungefär, göttans!
Tror köttbullarna är klara nu, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0