back on track! typ..

2012-01-09 @ 13:10:40
Nej nu jävlar ska jag ta tag i denhär lilla sugiga bloggen och faktiskt försöka göra den till något bra. Eftersom att det är ett nytt år och jag ÄNTLIGEN har internet hos mamma, och pappa ska köpa det någon dag denna veckan så har jag inte mycket att skylla på.
Tänkte lägga upp lite olika bilder från 2011 osv men det gör jag senare idag eller imorgon när jag är hemma hos mamma. Ska bara få igång min andra dator som jag knappt orkat röra sen vi flyttade in. Men det är ju egentligen bara att sätta in några sladdar, starta den och koppla upp till internet så är den igång!

Ska även försöka ta mer bilder och skriva roligare och bättre inlägg som inte bara handlar om varenda liten sak jag gjort och ätit under dagen.
Men nu ska jag snart ringa min älskade pojkvän Brian och försöka väcka honom så han inte missar ännu en buss hit. Och efter det blir det den sista lektionen på första skoldagen 2012.

Hörs senare i eftermiddag/ikväll!
denna suddiga mobilbild på mig och världens bästa pojkvän får avsluta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0