efter söndag kommer måndag

2012-01-15 @ 21:26:47
Förlåt för dålig uppdatering igen men har inte riktigt haft tid.
Igår när jag höll på att sätta ihop mina garderober smsa älsklingen och sa att jag skulle gå ner till centrum för att någon skulle komma dit med något till mig. Trodde att han ljög först haha, men jag gick dit iaf.
Då kom bussen och där var min lilla plutt som sa att han inte kunde komma egentligen. Blev gaanska glad då! :D
Så jag ville lägga all tid på honom såklart hehe.

Nu sitter jag i min säng hos mamma och ska försöka göra klart tre saker tills imorgon. Kommer inte hinna det eftersom att jag måste försöka sova typ senast halv elva..
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0