freezing to death

2012-01-27 @ 19:48:35
Nu sitter jag hemma forever alone och fryser ihjäl och väntar på min otroligt sega och sura pojkvän haha. Men jag älskar honom ändå!

Pappa hämtade mig tidigare i skolan idag eftersom att jag kände mig svimfärdig och inte alls mådde bra. Påvägen hem tvingade han med mig in på siba, 5 minuter senare kom han ut med en ny dator och ett wii spel till mig, världens bästa pappa? JA!
Mådde mycket bättre när vi kom hem så jag tog bara en alvedon sen stack vi ner till mina kusiner och var där en stund. Jag satt och kollade på bilar 2 hahah.
Sen åkte vi hem och beställde pizza, mums!

Men nu ska jag fortsätta dunka min underbara musik och äta upp min goa pizza. Ha en underbar kväll alla sötnosar!
För det kommer säkert jag ha, om bara min lille tjockis kan få hit sin röv snart.... ;)
hahahahhaa hur fan ser man ut egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0