i skolaan

2012-01-17 @ 11:57:16
Heeejsan alla underbara sötnosar!
Hur mår ni? Själv mår jag skitdåligt just nu men jag ska ändå inte klaga! Sitter i skolan och har datorteknik, ska snart redovisa osv, uusch hatar det!!
Dansen igår var iaf hur kul som helst! Känns så skönt att börja igen efter några veckors uppehåll. När jag kom hem tränade jag hemma också, ända tills jag va typ 4 sekunder från att spy, då slutade jag haha.

Tänkte träna senare idag igen också, om jag mår bättre då såklart. Men det blir antagligen att handla med älsklingen först.
Nej nu ska jag spela bubble witch saga, ha en grym dag!
Och för er som är vän med mig på facebook och undrar varför jag lyssnar på sån konstig musik så ska ni veta att det är inte jag som lyssnar, utan söta lilla zannie :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0