jag lever!

2012-01-13 @ 09:35:59
Nej, jag har inte dött haha. Kunde inte skriva igår eftersom att jag failade ganska hårt när jag och pappa åkte till telia. När vi kom hem till mamma igen och jag precis skulle gå ur bilen kom jag på att jag inte hade någon nyckel med mig, och mamma skulle komma hem runt 12, fml. Så jag fick åka med pappa hem, men eftersom att jag inte ens hade med mig busskortet eller nåt så fick mamma hämta mig där inatt. Så jag har inte sovit så mycket inatt heller, men det känns inte så jobbigt ändå hehe.

Sitter i skolan nu och ska snart ha matte, sedan maaat ♥
Efter skolan hämtar pappa mig så åker vi och kollar på säng, hittar vi inte någon då som passar till min 1,20 madrass så åker vi till ikea och köper 1,40 eller 1,60 istället! :D
Och det klagar man ju inte på i första taget!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Har massor att göra hemma hos pappa, typ packa upp och städa osv men no way att jag gör det hela kvällen! Ska väl försöka få dit Brian eller någon annan rolig, vi får se!
Nej, nu ska jag vara social istället innan matten.
Ha en underbar dag!

du kommer antagligen slå mig med en flugdödare och sedan trycka ner mig i en köttkvar och göra köttbullar av mig nu, men det är det värt för denna söta bilden på dig musse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0