natti

2012-01-19 @ 00:00:02
Hej sötnosar!
Ligger i sängen hemma hos mamma nu och ska snart försöka sova lite.
Min dag har iaf varit helt okej. Började med att jag missade bussen till skolan och kom 20 minuter försent, lyckat eftersom att lektionen slutade en halvtimme senare, och då var det mat. Fem minuter innan nästa lektion började gick jag till bussen för att åka til lysekil och sjukhuset.
Men när jag väl kom dit sa dom att jag skulle komma tillbaka klockan åtta, fuck life.
Så då gick jag upp till skolan och var med på älsklingen och mantas och john på deras lektion.

Efteråt gick jag och fikade med min fina vän Rebecka. Vi har ju bråkat ett tag nu, men det löste sig som vanligt. Bästa vänner stannar alltid kvar hos varandra oavsett hur mycket man bråkar! Och det är jag glad för!
Vi började även prata om lite minnen. Marley och jag, kan vara något av det roligaste jag vart med om hahahha.

Nu blir det lite mobilspelande, nörd på hög nivå här ja!
Sedan soooova, godnatt!
Fina bilder på min snigga efterblivna vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0