prinsessan på ärten

2012-01-14 @ 13:25:11
Vaknade runt 12 men ligger fortfarande kvar här i sängen och bara myser. Älskaaaar den!!
Har verkligen sovit som en prinsessa inatt, med massa kuddar och täcken och goa filtar!
Haha, kunde ju vända mig och snurra runt osv hur mycket jag ville, sängen tog aldrig sluut :D Ändå är den bara 20 cm bredare än min gamla som jag haft sen jag va kanske 9-10? Underbar är den iaf!

Haha nej men nu ska jag sluta prata om det, känner mig så jävla bortskämd annars, och typ tjatar om det.. Haha, fast det är väl inget fel med att få saker!

Ska hämta lite juice nu och mysa en stund till sen ska jag försöka få ihop mina nya garderober som vi köpte igår också. Vi får väl se hur det går.. Men det är ju från ikea så det borde väl inte vara så svårt, ända problemet är väl att dom kommer sluta 2 cm under taket så man måste sätta ihop dom stående direkt och jag är inte 2,36 meter :(
Haha men det löser sig, skriver senare igen.
Ha en underbar dag alla goa där ute!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0