trött tjej

2012-01-10 @ 09:42:11
Det blev ännu en sömnlös natt trots att Brian låg brevid och höll om mig. Väckte honom vid 2 ungefär för att jag inte kunde somna, trodde han skulle bli sur och somna om men nej! Han gjorde typ allt för att jag skulle somna. Typ masserade mig, kysste mig osv. Underbar! Tack bebu!
Ändå somnade jag inte förens 4 - halv 5 eller nåt sånt och vaknade igen vid 6 så det blev inte mycket sömn inatt heller. Får väl hoppas på att sömnbristen dom senaste dagarna gör så att jag kan somna ikväll annars vet jag inte vad jag gör.
Men vi hade iaf en jättemysig kväll med snöbollskrig, varmt bad och lite annat bus heheh. Ska nog inte ta upp här vad han tänkte köpa till mig hahah!

Ska försöka jobba vidare med idrottssaken nu och sedan typ.. sova? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0